Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

Webáruházunkban a vásárlás előzetes regisztráció nélkül is lehetséges!

Webáruházunkban akár regisztráció nélkül is vásárolhat, ill. böngészhet, ismerkedhet termékeinkkel és árainkkal. Szolgáltatásaink korlátozás nélkül minden látogatónk számára elérhetőek! De a későbbi vásárlásai megkönnyítése érdekében ajánlott a regisztráció elvégzése, mert így a jövőbeni megrendeléseit azonnal el tudja küldeni a szállítási és számlázási adatai megadása nélkül! A regisztráció előnyei:

  • regisztrált Vevőinknek lehetősége van előző megrendeléseit a weboldalon megnézni,
  • megrendelései összértéket és a megrendelt termékek aktuális státuszát  figyelemmel kísérni
  • a regisztráció feltétele a törzsvásárlóvá válásnak és az ezzel együtt járó kezdvezmények igénybevételének is!

Vevő köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő valamennyi kárért a Vevő felel. A nyilvánvalóan hamis vagy hibás regisztrációt töröljük.


A megrendelések feldolgozása

Megrendeléseit webáruházunkban a nap 24 órájában bármikor leadhatja! A rendeléseket a beérkezés sorrendjében és a raktárkészlet erejéig áll módunkban teljesíteni! Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja a megrendelést e-mailben és futárszolgálatunk a szállítást megelőzően értesíti a Vevőt a kézbesítés várható időpontjáról. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Vevővel történt egyeztetést követően kerülhet sor!

A munkanapokon beérkezett és raktáron lévő megrendeléseket legkésőbb 2 munkanapon belül teljesítjük. A munkaszüneti és ünnepnapokon beérkezett megrendeléseket legkorábban a megrendelést követő első vagy második munkanapon szállítjuk. A meghirdetésre kerülő időszakos akcióink esetében az akció a készlet erejéig érvényes. Amennyiben készlethiány miatt az akciósan rendelt terméket nem tudjuk kiszállítani, erről minden esetben e-mailben értesítjük a Vevőt és külön kérésére töröljük megrendelését a rendszerünkből. Minden megrendeléshez ÁFA-s számlát állítunk ki, amit a csomaggal együtt megküldünk. Természetesen lehetősége van más számlázási, ill. más szállítási nevet és címet megadnia!

 

 

 

Fizetési feltételek

A megrendelési folyamat során kiválaszthatja, hogy a megrendelt árut hogyan kívánja kifizetni. Webáruházunkban a következő fizetési módok közül választhat:


1.
Utánvétel
A megrendelt termékek árát és a szállítási díjat közvetlenül a kézbesítő futárnak kell készpénzben kifizetnie a csomag átvételekor.


2. Banki átutalás

A megrendelt termékek ellenértékét bankszámlánkra történő átutalással tudja kiegyenlíteni. Az utaláshoz szükséges minden fontos adatot (számlaszám, fizetendő végösszeg, megrendelés száma) e-mail-ben küldjük meg Önnek. Amennyiben a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül nem érkezik meg utalása, rendelését előzetes értesítés nélkül töröljük.
Fontos! Átutaláskor a közlemény rovatban minden esetben kérjük feltüntetni a nevét és megrendelése számát, hogy megrendelését azonosítani tudjuk! Ha másnak a rendelését teljesíti, akkor annak a nevét kérjük megjelölni.  Csomagját az összeg számlánkon történő jóváírását követő 2 munkanapon belül azonnal kiszállítjuk. Rendelésének átfutási ideje a banki átfutási idők miatt néhány nappal meghosszabbodhat!
Figyelem! A banki átutalás Önnek csak akkor díjmentes, ha az Ön ügyintéző bankja is a K & H Bank. Egyéb esetben a bank tranzakciós költséget számít fel!

Bankszámlaszámunk:
Wellness Vital Kft.
K&H Bank 10400205-50505555-57501002

Nemzetközi IBAN számlaszám: HU04 10400205-50505555-57501002
SWIFT/BIC kód: OKHBHUHB


3. Online bankkártyás fizetés

Lehetősége van a megrendelése végösszegét egyszerűen és gyorsan online bankkártyás fizetéssel kiegyenlíteni az OTP Mobil Szolgáltató Kft. "Simple" fizetési rendszerén keresztül valamennyi Magyarországon forgalomban lévő bankkártyával. Előnye, hogy a kártyabirtokosok számára díjmentes a vásárlás (kezelési költség és tranzakciós díj nincs), szemben a banki átutalással. 

 

 

Szállítási módok

A webáruházunkban leadott rendelése akár a visszaigazolást követő 24/48 órán belül átvehető otthonában, munkahelyén vagy az ország bármely pontján (Csomagpontokon), amennyiben a rendelése munkanapokon 13.00 óra előtt rendszerünkben regisztrálásra kerül, a megrendelt termék raktáron van (elérhető) és ügyintézőnk e-mail-ben visszaigazolta rendelését. Megrendeléséről automata visszaigazoló e-mailt kap, a megrendelt áruk tételes listájával, pontos árával. Amennyiben rendelésén változtatni szeretne, akkor válaszoljon a megrendelő e-mailre! Ha az Ön által rendelt termék nincs készleten, felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a várható szállításról. Jelenleg az alábbi szállítási módok közül választhat webáruházunkban: 

Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal

Amennyiben a házhoz szálltást választja, rendelését a GLS futárszolgálat szállítja ki. Csomagfeladás után, a szállítást megelőző munkanap e-mailt és nyomkövetési számot küldünk és a GLS futárszolgálattal telefonon is egyeztethet a szállítás napjáról. GLS futárnál készpénzben és kártyával egyaránt fizethet, de mindkét fizetési mód utánvétes fizetésnek minősül. A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján lehet nyomon követni a csomagot:

KISZÁLLÍTÁSI e-mail: Ezt az e-mailt akkor küldjük, amikor a csomagodat elkészítettük és átadtuk a futárszolgálatnak. A csomag érkezése ilyenkor másnapra várható.

KISZÁLLÍTÁSI SMS: Ezt az SMS-t a futárszolgálat küldi a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az SMS tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tud egyeztetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín). A fenti értesítések megérkezésének feltétele a megrendelésben helyesen megadott e-mail cím és SMS-képes telefonszám.

Szállítás GLS Csomagpontra és Csomagautomatába

Az ország 200 településén megtalálható több mint 500 GLS CsomagPonton Ön személyesen is átveheti a csomagot az Önnek legkényelmesebb időpontban, így nem kell a futárra várnia. A GLS CsomaPontok sok esetben hétvégén is nyitva vannak és több helyen kártyás fizetésre is van lehetőség. A CsomagPontban vagy Csomagautomatában történő átvétel választása, megrendeléskor, a szállítási mód kiválasztásakor történik.

Előbb állítsa be a "GLS CSOMAGPONT" opciót, majd a legördülő listából válassza ki az Önnek megfelelő átvételi pontot. Megrendelését akár már másnapra kérheti a kiválasztott GLS Csomagpontra. A csomag indításáról webáruházunk e-mail értesítést küld, amelyben a rendelésszám és a csomagazonosító is szerepel. A GLS a feladást követően értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságot igazoló okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra.

 


Csomagkövetés

Csomagja útját az alábbi linken követheti  nyomon online:  GLS Csomagkereső

Csomagazonosító-szám alapján a GLS oldalán nyomon követheti, hogy hol tart a csomag kiszállítása. A csomagszámot ne a megrendelése visszaigazoló emailjében keresse, amit azonnal a megrendelése  után kap. A csomagja feladásakor a GLS futárszolgálat külön küld egy értesítő e-mailt, hogy számítson a csomag érkezésére, ebben az e-mailben találja majd meg a csomagszámot.

GLS vevőszolgálat telefonszáma: (+36 29) 886 700 Mobil: (+36 20) 890-0660

Futárszolgálatunk telefonos ügyfélszolgálata munkanapokon 7.00 - 20.00 között érhető el.

Ha a csomag nem kerül átvételre az érkezéstől számított 3. munkanapon, akkor a GLS e-mailben emlékeztetőt küld. Az 5. munkanap után a csomag visszaszállításra kerül webáruházunkba.

Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudta átvenni a csomagját, akkor a GLS futárszolgálat az első sikertelen kézbesítést után e-mailt küld. A csomagazonosítóra hivatkozva rendelkezhet a csomag további sorsáról. (pl. más időpontban, más címre is kérheti)

 

Az oldal tetejére